söndag 3 juni 2012

Dom kom i natt !!

redan igår började att Hächas o bäddas vilket jag kan berätta inte är Chillis starkaste sida !!
 Sista tjocke bilden hon fick bra plats i sin pool o det var ju tur det !!!

På kvällen gick jag o la mig med trollen mest eftersom vänta kan man bara göra så länge utan att bli trött
låg uppe o halv sov o fick sällskap av Chilli hon ville oxå ligga o vila sig lite !!
Vid 01.nått vaknade vi båda o jag börja tro att det inte skulle bli nått i natt o gick ut o kissa o på vägen gick vattnet !

01.45  kom den första lilla
sen kom dom varje 40-50 min
o sista kom strax innan 08 o det blev 8 stycken 4 av varje sort !!

 Hon skötte sig Exemplariskt o jobba fint det är otroligt att hon inte haft valpar innan, att allt sitter i ryggmärgen
Alla mår bra o verkar ha fått en bra start i livet ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar