torsdag 19 juli 2012

Detta eviga städandet !

Det är roligt eftersom dom här valparna är uppväxta i hem miljö... har dom fått vara med när städningen i huset o deras tillhåll detta är ju det roligaste som dom vet jag hatar att städa så jag kör effektivt snabbt ... ja står det o faller när 8 valpar ska hjälpa, stå i vägen gå iväg med kvasten samtidigt som en annan kissat på dom tidningarna jag ska lägga ut ... o två har dragkamp med påsen med skräp ...suck ...
 Det roligaste är att dom inte alls tycker att dammsugaren är rolig i början var det lite läskigt men nu är det inte alls någon fara. Dom har blivit utsatta för en hel del konsol spelande o filmer dom har även dom blivit plågade av mina barns begränsade musiksmak så dom lär kunna " Fest hos mange" med olika variationer...
 
Dom är glada i tuggben o leksakerna som jag har skaffat åt dom dock är dom leksaker som dom själva hittat klart bättre ..som garnnystan, foppatofflor är deras troféer dom springer stolt omkring o visar vad dom hittat. Trevligt nog är det mest bitande o tuggande dom gör så dom tar inte nödvändigt sönder saker utan bara tuggar till dom! 

Att hitta bra leksaker är a o o eftersom dom har ett jätte stort behov att bära runt på saker o leka tugga ... 
Det har hjälp med tuggben men det är ju inte lika luk som kanten på soffan eller hundsängens hörna ...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar