torsdag 30 augusti 2012

Dom har det bra dom små !!

Det är så roligt ! Dill träffade Hajk en Hoffe som har ett huvud lika stort som valpen ... dom lekte o Chilli tog över i leken när Dill vilade ...det roliga är att bara att sitta /ligga o kolla på är en hit på 3-4 min har man krafter för ny lek 

Denna hunden är en sömntuta ... han ligger kvar sist i sängen o känner inget behov att gå ut på morgonen ....då jag anars går ut o kör en bra runda nu får man ändra lite på't 


Har påmint om 12 veckors vaccinationen ... en del ska börja valpkurs o då är den ett krav men om man slopar det är det bra att man får en påminnelse.

Det är lite namn byte o efter detta innlägget kör jag deom nya namnen helt ... 

Fabel är ju nu mer Muskot o jag älskar att dom har behållit kryddtanken 

Curry är nu mer en Malte jag tolkar det helt som en Öl malt vovve o gul är han också  *ler

Humle nu  Lewis kör järnet jag har sett bevis han finns ute på Y-tube ... klart kul att se ! Lewis mer brottas
Dragon är nu mer en Oakely det blir svårstavat men det får gå....

Det är mer hundar över dom o jag tror att en del träning för att ha sina händer kvar hela ... det gäller att börja leka o stoppa lek när det går över styr ... det är samma som allt annat skarpa gränser tills dom förstår vad man menar ...
hitta bra videos på Y- tube jag gillar ju det mediet lätt att fatta o finns en uppsjö av olika ..vissa bättre än andra !!

tab289  min nya favo
bra men lite sent  bra annars när dom e riktigt nya

bra med klicker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar